"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 December 2007

Cantik tak?

Cantikkan gambo nih??? Aku copy paste kat blog Encik Malim. Dia memang pandai ambik gambo... kalo tak caya korang gi lah kat blog dia tuh memacam gambo ada... Ops! Aku bukan buat promosi atau iklan percuma untuk blog Encik Malim tuh yeak... kebetulan menjengah kat blog dia tadik... ada plak lah gambo roses nih. Sejuk mata memandang... kan.

So sempena nak nyambut tahun baru 2008... aku jamu mata korang ngan roses nih... Nak tengok yang lelain sila pegi kat blog Encik Malim yeak :)

2 comments:

Jie said...

Selamat tahun baru 2008, semoga tahun yg mendatang lebih baik dr sebelumnya

Mrs. Sheikh said...

betul...malim kundang tu mmg cantik2 gambo dia amik..
:)