"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

19 December 2007

cHiQuE & MaiZa


Hari nih last day aku tumpang Kak Maiza. Kesian lah dia... minggu nih memandangkan hubby aku bercuti so dua hari nih dia hantar aku gi kerja. Tetiba malam tadi Kak Maiza call aku ajak gi ofis ngan dia. Syiannya dia... start minggu-minggu seterusnya aku akan kembali memandu sendirik jadik sebab tak nak menghampakan permintaan Kak Maiza tuh, aku pun tumpanglah keta dia hari nih. Tak tau bila lagik nak gi kerja sesama ngan Kak Maiza kan...

So hari terakhir tumpang keta dia nih kan... segala gossip, cerita ceriti sumer pun kuar lah... hahaha macamlah kat ofis takde berjumpa nak gossip-gossip kan??? Biasalah kan kat ofis susahlah - aku ngan Kak Maiza lelain department! Kalau jumpa pun takat masa lunch yang cuma sejam tuh atau pun kat surau. Takkan nak gossip-gossip kat surau plak kan... tak sesuwei gituh!

1 comment:

Jie said...

salam...kakjie dah buat tutorial nk back up blog tu....tatau pape, tanya tau....