"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

24 December 2007

Muziumnyer aku!

Balik cuti raya haji ke kampung arituh aku dok sesaja bukak almari baju dalam bilik aku tuh. Aku kan muzium so segala bagai harta karun ada dalam almari tuh. Ngan kotak-kotak Pizza Hut yang pelbagai size, teddy bear, kotak coklat dan memacam lagiklah... kotak kasut pun ada!

Hmmm kotak yang banyak tuh ghupanya tersimpan surat-surat ngan kad-kad yang dikirim untuk aku dolu-dolu. Bayangkan harta karun yang aku kumpul sejak dari zaman sekolah tuh! So aku pun sesaja menggatal lah bukak satu persatu baca amenda yang tertulis dalam surat-surat dan kad-kad yang ada tuh... hahaha kelakar memang kelakar!!!

Most of the kad-kad dan surat-surat tuh dari Ika dan Zie. Huh tak sangka ek dedolu rajin menulis surat ghupanya aku nih!!! Ada gak surat-surat lama zaman bercinta dari hubby aku (dolu boifren lah). Dan ops! ada gak surat dari Sekolah Menengah Sains Muar... hiks :)

Iklan sekejap:
Aku memang muzium! Pengalaman mematangkan manusia...

No comments: