"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

21 December 2007

New buddy :)

Hahaha dapat buddy baru yea yea. Huh penantian memang satu penyiksaan. Takpe kira berbaloi gak aku tunggu lelama - dapat plet number yang aku nak (proud to be Johorean - tuh pasal aku beriyer nak plet number Johor!!!) dan dapat kaler yang ayah nak!!! Hoyee hoyee :) Comel macam tuan dia jugak kan... Comel meh??? Ops! Tuan dia jer yang comel... dia besar gabak jer rasanya! Apa-apa pun lepas nih aku tak payah tumpang sesapa gi kerja lagik...

Cerita selanjutnya... lenkali lah yeak :)

No comments: