"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

20 December 2007

Selamat Aidil Adha


Selamat Hari Raya!!! Aku sambut raya di perantauan jer... Semayang raya kat masjid tepi tasik Puchong Perdana tuh. Balik semayang lepak kedai mamak ABC tuh minum-minum then 11.00 pagi teksi sampai untuk membawa kitorang ke Puduraya - masa untuk balik kampung...

Dah berapa lama aku balik kampung tak naik bas ek??? Lama tuh... lenguh-lenguh kaki aku dibuatnya. Ingat lagik dolu-dolu masa aku belajar kat UUM - kalau dari Kluang nak ke UUM tuh mau makan 8 hingga 9 jam perjalanannya. Giler lama kan... so sepanjang perjalanan tuh aku akan tido jer... janji aku celik-celik bijik mata dah tiba! Melampau betul kan???

Tapi ngapa kali nih aku balik kampung naik bas ek???

No comments: