"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

12 January 2008

Chiangmai mari

Kengkawan ofis (Kak Maiza, Kak Haida, Junior, Shima ngan Nazri) baru balik bercuti ke Chiangmai. So inilah buah tangan yang diaorang bawak balik untuk aku... no postcards for me ~sigh~ Huh lupa lah tuh ek... takpe lah orang dah bagi nih pun dah cukup bagus kan??? Kira diaorang sesambil bercuti tuh ingat gak kat aku kan...

Kak Maiza bagi aku kipas tuh... hehehe macam tau-tau jer kat ofis tuh selalu takde aircond kan :)

Kak Haida bagi aku tempat gantung nota tuh... kaler biru lagik! I likeee...

Junior bagi aku kotak harta karun kecik tuh... hmmm nak simpan apa dalam tuh ek?

Shima bagi aku key-chain kecik comel tuh...

Nazri??? Hmmm dia blom bagi apa-apa lagik... Masa jumpa aku kat ofis semalam kan main kata ada souvenire untuk aku... hah lupa ker pakcik???

Makasih sumer... lenkali korang gi jenjalan tempat lain plak jangan lupa beli apa-apa souvenire untuk aku lagik yeak :)

1 comment:

tiffany said...

u suke kumpul postcards ye???

i think i got few good collections from sum places that i went to... n i can give u sum...

bagila address kat shieda nnt...