"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

16 January 2008

Lama X updet

Hmmm berapa hari aku tak updet inih blog??? Baru berapa hari ek... Ahad, Isnin ngan Selasa jer... alah baru tiga hari!!! Hmmm macam sibuk yang amat ajer kan... Biasalah dah naik satu takuk nih kan makanya kenalah tunjuk-tunjuk rajin gituh. Karang orang kata tak berbaloi plak bagi aku naik pangkat kan kan kan...

Semalam gi supplier's factory visit kat Taman Medan, PJ. Ha'ah Taman Medan tempat adik Sharlinie hilang kena culik tuh. Alhamdulillah aku selamat pergi dan selamat pulang ke ofis walaupun agak penat! Panas terik yang amat semalam... sempat gak tuh gi singgah lunch kat Sunway Pyramid. Ingat nak gak beli donut JCo yang macam selalu Cik Ziana citer kat blog dia nun tapi memandangkan lepas lunch nak kena gi semula kilang supplier makanya terpaksalah aku batalkan niat suci ituh. Karang ada yang aku bawak balik ofis donut yang dah cair mair... nanti-nanti lah ek baru aku beli. Lagipun aku bukan pemakan donut sangat... kalau roti (lagik yang ada inti kacang merah tuh) huhuhu memang aku tak tolak!

Chaloh!

No comments: