"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

16 January 2008

Mandi manda


Sent "bluberiti" for mandi manda. Dekat dua minggu tak mandi... asyik mandi air hujan ngan lumpur jer kan... so korang imagine sendiriklah cemana ghupa "bluberiti" tuh. Mana taknya manjang ajer asal balik kerja hujan tapi dua tiga hari nih cuaca macam cantik ajer dan aku tanpa banyak pikir balik kerja tadik terus bawak "bluberiti" gi mandi. Lagipun esok aku nak gi makan-makan ngan Boss Kecik dan Jasmine... takkan lah aku nak tunjuk kat Boss Kecik "bluberiti" yang berkarah yea tak???

Hmmm aku memang tak menyempat kalo nak mandikan "bluberiti" sendirik. Lagipun leceh lah nak cuci kat bawah nih (memang management ada sediakan tempat nak cuci keta) tapi bayangkan bukan aku sorang ada keta... huh harus kena ambik nombor ikut turn. So sebab maleh nak tunggu-tunggu dan ditambah ngan malas tahap gaban aku nih so... mandi kat kedai ajerlah "bluberiti" ek. Kopak mommy... Hiks :)

1 comment:

Ziana said...

aiyak...
sy nye pon lom mandi manda..
tadak mase!
:(

tlg mandi kan?
:P