"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

12 January 2008

Smart Tag

Hmmm macam aku pernah cakap sebelum nih kan... sejak pakai "bluberiti" aku susah nak bayar tol. Ketiak aku yang rendah inih akan tersangkut kat tingkap jer... so apa lagik tengahari tadik ajak hubby kuar carik mendalah Smart Tag nih.

Sebelum kuar mencarik aku dah surf kat internet dulu kat mana ada jual Smart Tag nih. Biasalah hubby aku bukan jenis nak meround sana sinih hanya semata-mata nak mencarik mendalah nih. Macam dah paham sangat perangai dia kan... lagipun nanti takde lah kitorang buang masa tak tentu hala kan kan kan.

So kitorang menuju ke plaza tol Sungai Besi. Situh ajer yang rasanya dekat ngan Puchong. Sib baik hubby aku tak banyak songeh hari nih... kuikuikui. Aku memang dah lama plan nak beli Smart Tag nih dan aku pun memang ada plan nak belikan hubby jugak tapi memandangkan sekarang nih dah nak masuk tengah bulan makanya aku beli untuk diri sendirik ajer... untuk hubby nanti tunggu hujung bulan ek :)

Korang jangan salah paham plak yeak ngapa aku yang kena belikan untuk hubby aku tuh. Bukan dia mintak pun tapi aku jer yang macam suka-suka... orang banyak duit katakan! Hehehe takde lah... entah yeak sebenonya aku pun takde jawapan ngapa aku nak belikan untuk hubby aku... tapi dah memang aku nak belikan so ikut suka aku lah kan???

No comments: