"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

21 December 2008

Congrats MawiEkin!

Semalam Mawi selamat jadi suami Ekin! Hmmm tahniah yeak... Mawi yang kawin aku plak yang sentimentel tak hengat - siap berjurai air mata!!! Terharu makcik weiii... sedih pun iyer jugak! Hahaha macam lah Mawi kenal aku...

Tengok live kat Astro Oasis semalam tetiba teringat 6 tahun dolu... gituh lah bih kurang... tapi idok ler buat siaran langsung masuk TV bagai :D Ingat lagik dolu masa aku kawin ada ajer pihak sebelah sana yang mengata... susah lah kawin ngan orang Johor... kena cek darah lah keluarga Sakinah lah bla bla bla tapi cuba tengok sekarang negeri lain dalam Malaysia nih pun dah sibuk nak mengikut Johor. Apa kes??? Baguslah kan sebenonya... macam semalam masa Ekin ngan emak dia dok baca lafaz penyerahan hah gituh lah jugak situasi aku dedolu. Dah lah aku ngan emak memang jenis sentimentel tahap gaban... tak terkeluar kata-kata! Pulak tuh bukan aku ngan emak ajer yang berjurai air mata... tetamu lelain pun pakat nangis sedu sedan... kalau ingat balik kelakar pun ada! Hehehe :)

Apa pun selamat pengantin baru untuk Mawi dan Ekin... Hmmm aku tak minat Ekin sebenonya tapi sebab Mawi dah kawin ngan Ekin makanya aku terima lah jugak... Mawi suka maka aku pun suka... hehehe statement hampeh!

cHiQuE:
Gambo takde as aku terlalu khusyuk tengok live kat Astro Oasis tuh langsung tak ingat nak ambik gambo... alah nanti banyak lah gambo diaorang nih kat sotkabar, internet, majalah dan yang sewaktu dengannya.

No comments: