"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 December 2008

Family Gather Day 3a

Last day...

Kita makan minum dulu... Lepas breakfast baru lah acara masuk dewan semula. Kira masa nih acara santai lah... berborak gossip bagai (sila abaikan parut jerawat di kulit mulus mukaku!)


Wakil keluarga Tok Siman... adik beradik emak yang datang tak ramai. Cuma Pak Long, emak, Oteh ngan Acik jer. Kira tak cukup korum sebenonya nih... Kitorang pun sebab wakil Tok Aripen dah ramai makanya sesuka hati lah mendaftar diri bawah keluarga Tok Siman :)

Sebelum acara selanjutnya dijalankan meh kita gambo reramai dulu! Masa nih aku dah siap bersalin baju mekap cecantik (huh mekap ker???) hehehe sebab katanya nak masuk sotkabar lah pulak! Masuk hari ketiga rupanya ramai jugak yang datang - dekat 200 ahli keluarga. Konfem tak semua yang dapat hadiah nih...

Generasi kedua yang masih ada (L-R:)
Tok Acik (Katan), Tok Wan (Siman@Othman) & Tok Usu (Abdullah)

No comments: