"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 December 2008

Family Gathering


Majlis yang berlangsung selama 3D2N (26 hingga 28 Disember 2008) di Kompleks Usahawan Kumpulan Hening Cipta, Kayu Ara Pasong, Pontian, telah berjaya mengumpul seramai lebih 200 orang ahli keluarga Haji Omar bin Bardan (bukan Mardan!)

Ahli keluarga yang hadir terdiri daripada generasi kedua hingga generasi kelima. Generasi pertama (Tok Omar) meninggal dunia pada usia 119 tahun (1986) manakala generasi keenam (oneng² Tok Omar) tak dapat hadir sebab baru saja sebulan dilahirkan dan emaknya (generasi kelima - cicit Tok Omar) masih dalam pantang! Aku??? Generasi kelima yang juga merupakan cicit Tok Omar ;)

cHiQuE:
We are the world... we are ja'world' :D

2 comments:

Anonymous said...

Saya Arif Hazwan Bin Md Fairuz Bin Hj. Yusof Bin Ahmad Ariffin Bin Omar Bin Bardan Bin Nyai Narmin Bin Nursan.
Saya Generasi Ke-8.

ni saya punya e-mail.

Koujo_92@yahoo.com

cHiQuE CoMeL said...

salam arif...
nih anak abg fairuz cucu paklong yusof lah kan??? kira ngan saya pangkat anak sedara sepupu lah nih. x sangka jumpa kat blog plak kita yeak ;)