"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

09 December 2008

Jenjalan habih RM

Last Friday 05/12/2008 pompuan ituh bertolak ke Cardiff via Heathrow jenjalan mengabihkan duit sendirik, duit ayah ngan emak, duit Along dan duit aku sket (sket ker???)

Pagi dalam pukul 7 dia dah bertolak ke KLIA. Flight ke Heathrow dalam pukul 10.50 pagi gituh. Iyer adik aku tuh pegi sensorang jer dengan selamba badaknya!!! Pergi bawak beg kecik tapi nanti balik jenjangan dah ganti jadik beg besar. Aku sendirik ajer pesan memacam... perfumes kot dapat lima enam botol ker (tamak!) ngan nak fridge magnets lagi barang seploh pieces ngan poskad lagik... hahaha!!! Tatau lah cukup tidak duit yang aku bagi kat dia... kopak makcik bulan nih weiii!!!

Wokey kita tunggu 24/12/2008 nanti dia balik... amenda alah yang dia belikan untuk aku agaknya yeak??? Tak sabar dah nih...

No comments: