"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

02 December 2008

Pagi yang cerah :D

These few days memang syiokkk driving ke ofis. Sebab??? Tak banyak kereta dan tak jem!!! Aku memang bley pening pala kalau terlibat dalam kesesakan (huhhh memang jenis manusia yang tak sesuwei kalau kena bekerja di tengah kota!) sebab pala hotak aku pun bley sesak!!!

Lagi satu yang buat aku syiokkk banget sebab pepagi dapat dengar sore Kieran kat Hot FM (these two weeks dia gantikan Fafau ngan FBI kan). Kengkawan yang memang baca blog aku nih sure tau yang aku memang gileeekan mamat tuh. Tak bley lah kalo tak dengar sore dia! Tuh pasal dolu dia kat Era aku pun kat Era tapi la nih dia berpindah ke Hot maka aku pun mengikut sekalik! Setia pada yang satu beb :)

Sementelah jalan tak jem aku bley drive sesuka hati tok nenek. Dok line paling kiri dan drive tak sampai 60km/jam. Walaaa macam makan angin tepi pantai gituh tapi biasalah kengkadang pepagi nih ramai orang dok berebut drive lelaju... ishhh dah tau nak kena masuk ofis awal sila lah keluar awal. Sungguh mengganggu konsentrasi aku yang drive ala-ala makan angin tuh - tak suka tau!!!

Apa pun aku memang suka situasi pepagi hari sejak minggu lepas nih. Kan seronok kalau sampai bebila pun pagi aku macam nih... tak pening pala dan paling penting tak terlibat dalam kesesakan. Hmmm kalaulah aku bley buat jalan sendirik.. huh dapat kalau ajerlah... nak dapat bebetul idok ler!

No comments: