"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

19 January 2009

Hahaha boleyyy???

Hmmm tadak citer nak citer pun sebenonya... sekarang nih macam sibuk tuh yang tak menyempat nak singgah updet blog (alasan!!!). So harinih nak cerita apa yeak??? Last Sunday tak ke mana dok umah mengemas apa yang patut. Sementelah hujung minggu ajer yang bley dok buat segala kerja umah makanya time tu lah nak ubah ganti apa yang patut...

Tadaaa... rasanya aku tak penah tayang gambo bilik tidur kan??? Hahaha macam segan sebenonya nak tunjuk... maklumlah biasa ajer. Cadar tilam tuh sebenonya hadiah kawin dari mak sedara aku (Mak Ha). Gila lama dah sebenonya cadar tuh tapi masih bertahan dan elok lagik tadak tercabut benang hapah pun... pandai kan aku jaga??? :D

Nih plak pemandangan atas meja solek kat bilik tidur. Tengok tuh gila banyak berkotak perfumes yang entah bila nak pakai pun tatau lah... yang dalam kotak lain hahaha yang tadak kotak tuh plak lagik! Dah banyak perfumes makanya jadik rambang bijik mata!!! Setakat harinih aku cuba berlaku adil terhadap semua perfumes yang ada... tukar tetiap hari gituh. Sesilap haribulan kot dah nak expire tak sempat habih aku cuba try test buat mandi perfumes tuh semua lah... okay gituh??? ;)

No comments: