"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

06 January 2009

NewYear Prezzie 1

Beberapa hari setelah tahun baru berlalu baru dapat nak posting mendalah nih... tadaaa jangan jeles!!!


This perfume (Ghost Sweetheart) Dik Own yang belikan masa dia cuti ke Cardiff arituh. Belikan setelah aku mengirim duit wokey!!! Murah jer tak sampai 20 pound (tadak plak simbol pound kat lepi aku nih!) Masa tuh exchange rate dalam 1 pound = RM5. So kira sendirik lah berapa yeak... tak sampai pun RM100 - ada 30ml EDT ngan 50ml Moisturising Body Lotion.

Rasanya kat sinih tak pernah nampak ada brand Ghost nih. Tak tau lah kot ada tapi aku yang tak perasan... bau dia memang best... lembut gituh! Aku tak kisah sangat bau perfume nih janji jangan bau dia manis... bley lapar aku dibuatnya!!!

No comments: