"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

06 January 2009

NewYear Prezzie 3

Ehem ehem ada lagik nih...

Wokey yang nih pun Dik Own belikan jugak... harga baru berapa pound jer - tak sampai 10 pound kot!!! Korang darab sendirik ngan lima yeak... jangan jeles!!!

Yang nih Calvin Klein Euphoria - 30ml EDP Spray. Lupa plak aku samada sebelum nih penah guna perfume CK atau tak... tak hengat!!! Tapi yang nih best jugak bau dia... lembut gituh... bentuk botol dia pun unik (gambo atas tuh dicilok dari web images as aku blom berkesempatan nak ambik gambo perfume tuh!)

Wokey cecukup lah post pasal hadiah perfumes takut karang ada plak yang makan hati!!! Iyer lepas nih aku bley mandi perfumesssss... hiks!

Ehhh lupa plak... takkan aku sorang jer dapat prezzie perfume kan??? Hahhh hubby pun ada jugak (tapi aku maleh nak ambik gambo!). Dik Own belikan Bvlgari Pour Homme (pun harga tak sampai 20 pound!) - dalam kotak ada 50ml EDT, 75ml After Shave Emulsion ngan 75ml Shampoo & Shower Gel. Perghhh wangilah hubby aku lepas nih... hehehe :D

1 comment:

mad redo1 said...

hugo boss je untuk mad redo1... namun dah lama tak pakai kerna deria bau room-mate dah jadi lebih sensitif... hehehe...