"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 January 2009

Ops accomplished!

Setelah beberapa hari aku ngan hubby menjalankan operasi maka harinih bley dikatakan operasi terlaksana! Walaaa macam suka jer walaupun sebenonya bukan aku lah yang banyak menyelesaikan operasi nih... semuanya di tangan hubby sebab tangan dia lebih berseni kalau nak dibandingkan ngan aku yang memang "keras tangan"!

Dining hall

Living hall

Nak enterprem jugak :D

Ekceli dah dua tahun aku ngan hubby dok kat umah (kondo) nih tapi hanya baru sekarang berkesempatan nak mengecat umah kasik cantik. Kebetulan hubby bercuti panjang sebelum lapor diri kat tempat keja baru (ehhh aku ada bagitau tak yang hubby dah berenti TM???) makanya bio lah dia bersemangat nak mengecat tuh... aku layannnkan jer :D

Bahagian tinggi semua hubby settlekan siap panjat tangga lagipun umah nih dah dibuat plaster siling awal dolu makanya belah celah plaster tuh memang leceh sket nak cat tapi yang belah bawah aku buat... kira ada gak hasil usaha aku. Idok ler jadik mem besar memanjang dok arah ituh inih... ahaks!

So... ini lah operasi kitorang berdua sepanjang cuti CNY arituh... hmmm korang pikir operasi apa ek??? Hahaha takkan asal cuti manjang nak kena duduk dalam bilik tido ajer kot??? Muahahahaha peace no war ;)

1 comment:

Penoreh Getah said...

wahh.. warna warni laa