"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

11 January 2009

Poyos & gila kuasa

Hangin bebeno aku ngan kelas petang tadik!!! Bukan hangin kat lecturer tapi hangin kat bebudak junior yang poyosss belaka lagik gila kuasa!!! Lecturer bagi penerangan tentang assignments bukan main mudah tapi sebab diaorang memasing poyosss lagik gila kuasa makanya benda tuh jadik payah!!! Siap nak cabut undi bagai nak tentukan group mana buat topik mana... macam bebudak!!! Sedar lah sket memasing dah tua bangkaaa... cubalah pala hotak tuh pikir pun macam orang yang dah berumur sket!!! Inih kalah bebudak skolah rendah nak kena main cabut undi bagai...

Siuttt!!! Mencik btol... rasanya memang sejak 2nd semester lagik aku (bukan aku sorang ajer rasanya!) dok berbulu ngan bebudak batch junior tuh... MENCIKKK!!! Hampeh... sebelum nih aku penah gak bukak topik pasal bebudak batch junior nih... nah pi view kat sinih :(

1 comment:

nouryssa said...

yer!!!mmg tak suker!!!