"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

17 February 2009

For me with love :)

Sebagaimana yang kengkawan ketahui... aku memang suka malah gila kumpul poskad. Banyak dah yang ada dalam koleksi... serata negeri negara semua ada! Lucky me ada kengkawan merata tempat ditambah plak ngan kengkawan yang memang dok luar negara dan ada plak yang memang suka jenjalan ke luar negara lain... hahaha makasih frens!

Labuan & Brunei Darussalam
(kiriman Sheeda UUM)

London
(dibelikan oleh Dik Own masa dia jenjalan UK)

Brisbane & Gold Coast
(dibelikan oleh Kak Maiza)

Melaka Bandaraya Bersejarah
(beli sendirik masa cuti² PD arituh!)

Istanbul, Turki
(kiriman my dear fren Ika Abd Samad)

Rasanya ada lagik poskad yang masih menanti nak sampai ke tangan aku nih - dari my dear fren Adie. Dia kan baru balik jenjalan habihkan DKK ke Budapest, Hungary dan sebelum tuh pun dia ada gi jenjalan Turki gak rasanya... hehehe memang konfem ada poskad untuk aku tuh!

Thanks frens kalian memang amat memahami... cemana aku nak balas yeak??? Nak poskad jugak ker??? Kita main tukar poskad suka sama suka nak tak??? Kita buat macam sistem barter tuh... okay tak??? Hehehe :D

orang berbudi kita berbahasa
orang memberi kita merasa...

No comments: