"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

01 February 2009

Nigina Nur Islam

Comel tak??? Comel dan debab sangattt kan... umur baru sepuluh bulan tapi memang dah cerdik kan main. Nih anak kawan aku (Brad Harnain). Daddy budak comel debab nih dolu sama skolah ngan aku kat Sekolah Tingg Kluang dari tahun 1990 sampai 1992 dan sekelas plak masa tahun 1992 (Form 3K2). Gerammm jer tengok budak comel debab nih kan... sama macam Yaya (anak sedara aku) masa kekecik dolu lah. Ishhh pakkan jer anak orang kalau kena anak sedara aku nih harusss dah aku gegettt paha dia yang gebu tuh!!!

Cemana gambo anak orang nih ada kat aku??? Wahahaha aku tadak skandal ngan daddy dia yeak kengkawan... kebetulan harituh kawan skolah aku jugak (Kila) buat makan-makan kat umah dia makanya kat situhlah jumpa budak comel debab nih...

1 comment:

saya said...

Nigina
Apakah yang membara
Di hati kecilmu
Kiniku terharu sayu

Nigina
Gadis timang dimanja
Membelai rindu
Melagu harapan seribu

Nigina
Ke sini dan ke sana
Kekosongan menyiksa
Robohnya persada bahagia

Potret dan waktu
Mengusik dikalbu
Mencuit sendu
Kau anak semesta
Impikan keindahan berjuta

Oh... oh... malam meratapi
Lembaran tragedi laramu ini
Kian dilamun ilusi
Kian membakar diri
Kau ibarat kuntum bersemi
Menunggu mentari
Memancar fitrah pagi
Agar mimpi sucimu abadi