"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 March 2009

Birthday prezzie :)

Hmmm kan sebelum nih aku ada post entry wishlist hadiah birthday yang aku nak. Nampak gaya macam ada yang aku takkan dapat! Huk huk huk sedih jugak tapi sebagai ganti aku dapat plak hadiah lain...

Lavender Terraces

Nih lah hadiah birthday yang aku dapat sebagai ganti necklace yang aku nak tuh!!! Hmmm kalo korang... suka ker tak suka ngan hadiah nih??? Hmmm no komen! Necklace kena beli sendirik lah nampaknya kan...

Hello hello jangan salah paham plak. Sebenonya duit nak beli necklace dah buat bayar deposit umah nih. Hahaha padan muka aku!!! So sekarang tengah tunggu lah plak permohonan pinjaman bank. Of course bukan aku yang akan bayar duit loan tuh!!! Apa kesss... kata hadiah birthday kan??? Muahahaha ~gelak set*n~

Hmmm aku sayang sebenonya ngan kondo yang aku tinggal sekarang nih. Maklumlah kondo nih sugardaddy aku yang belikan tapi hmmm macam penat sebenonya dok umah di awangan nih! Tetiba teringat... aku sign S&P Desa Impiana yang aku duduk nih on 15 April 2003. Hmmm nampaknya 15 April akan datang aku sign plak S&P Lavender Terraces kot... hahaha rezeki rezeki ;)

3 comments:

nouryssa said...

Mmmm....kat puchong gakkan?Hihih..nanti leh dtg umah Chique...bila siap?

*adie* said...

alhamdulillah murah rezeki awak..... nanti jangan lupa beli rantai besi untuk pagar rumah.... hehehehe... jangan dok ingat rantai leher jer.... hiks... joking je laaa....

cHiQuE CoMeL said...

nora - insya allah siap dlm ujung thn nih (gila cepat kan???!!!) & jgn risau nnt konfem saya ajak dtg umah...

adie - hahaha nak kena beli rantai ala² rantai sauh kapal tuh... baru classsss!!!