"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

05 March 2009

B.O.F Syndrome

Mode: Mengantuk!!!

Hmmm tataulah kalau korang jadi aku cemana kan??? Mungkin tindak balas korang tak sehebat aku kot (hebat ker??? hehehe mentel sebenonya). Hmmm aku kan jenis kemaruk (hahaha mengaku tuh!!!) sebab kalau tengok drama ker movie ker even baca novel ker... memang aku akan siang terbayang malam termimpi. Huhuhu kalau boleh tak sesabar nak habihkan... nak tau ending tuh cemana :D

Dah dua malam berturut aku tido lewat dekat jam 2 pagi semata nak melayan donlod dan menonton Boys Over Flowers! Hmmm pagi nak bangun gi keja malasss... tp kena bangun jugak. Tengok ajerlah sendirik gambo kat atas rupa heroes drama tuh... tak ke memang bley kemaruk dibuatnya!!! Comelll... muka pun macam nakal ajer. Suka suka... i likeeeee!!!

Huhhh memang sekarang aku rasa macam demam lah... demam Jun-Pyo!!!

No comments: