"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

18 March 2009

Bye Bye Mawi :(

Inilah workstation aku kat ofis. Kalo korang cuba besarkan gambo tuh maka dapatlah korang melihat lebih jelas yang kat tepi CPU ngan kat tempat namecard sebelah radio tuh ada gambo Mawi. Iyerrr Mawi suami Ekin tuh!!! Aku kan minat giler kat Mawi dolu kini dan selamanya...

Tapi hari gambo nih diambik merupakan hari terakhir gambo Mawi ada kat situh. Hmmm macam putus kasih lah plak aku nih kan! Cecukuplah dah tak musim dah Mawi tuh... entah berapa tahun yeak gambo tuh dok kat situh aku pun dah tak ingat...

Maka secara rasminya... babai Mawi!

No comments: