"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

27 March 2009

Entry takde title

Balik keja tadik hujan kan main. Sib baik idok ler lebat bebeno tapi sementelah aku memang tak suka drive dalam cuaca yang ala² tak romantik langsung tuh maka hmmm agak tertekan jugaklah!!! Nak kluar dari Glenmarie macam biasalah kalo dah hujan nih... bercinta! Sib baik tak jem sangat kalu tidak harusss bertambah sakit pala hotak aku nih. Exit jer tol USJ/Hicom/Puchong dan² ayah kol bagitau diorang dah tiba Serdang. Alemakkk takkan nak balik umah dulu ambik hubby kan??? Konfemlah nanti lambat plak so aku terus zasss ke Serdang. Hmmm tak suka tau drive memalam hujan plak tuh!

Ambik diorang then terus bawak gi makan. Jumpa hubby kat kedai makan jer. Arghhh sungguh penat... mungkin gak sebab kepala pun rasa berat kan??? Macam ada itu batu duduk atas ini kepala!

Hmmm firefighter aku plak petang tadik sms bagitau pun tetiba pening pala gak!!! Ko kenan ker hapa??? Ishhh penyakit berjangkit dah namanya nih. Cemana lah plak firefighter bley sakit pala gak nih kompiusss aku dibuatnya... tuh baru share sket jer masalah tuh. Satgi share banyak lagik silap haribulan aku yang kena jadik firefighter dia. Alemakkk tak sesuweiii tau!!! Kena carik bekap nampak gayanya nih... lalala :lol:

Hubby, ayah ngan emak dah tido... awal sehhh. Esok pepagi kan dah nak antor ayah ngan emak gi epot. Hmmm tadik dah sesiap aku susunkan semula barang yang nak dibawak. Huhhh macam nak pindah rumah pun iyer jugak - barang cucu ajer dah setengah beg! So... aku pun nak titun dah nih... gudnite!

cHiQuE:
Firefighter - sowielah yeak sebab saya tak bermaksud nak bikin pala awak pusing. Hmmm wiken nih kasik rehat cecukup yeak pala awak tuh sebab minggu depan dan seterusnya mungkin akan muncul masalah lain plak... hahaha kat awak jugak saya nak mengadu kan???

No comments: