"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

15 March 2009

Green Campaign

Setiap alternate Tuesday kat ofis memang ada buat morning gathering tapi Selasa minggu lepas lain sket. Kali nih takde kumpul untuk nyanyi ker dengar produk talk ker tapi diorang (SRC Committee) buat macam ala-ala exhibition gituh! Exhibition tentang cemana nak jaga bumi... go green!

Macam biasa aku kena enterprem sebab hmmm tak berseri gambo kalo takde muka aku! Nih gambo ngan Kak Maiza. Orang lain kan main sibuk berjalan dari booth ke booth tapi kami dok pakat bergambo sakan. Pic was taken by using my E71 :D

Nih plak aku, Zakian ngan Nik. Amboiii sempat lagik kan... oh ya hah nih lah uniform baru kitorang. Hijau kan??? Sekarang koleksi tudung Ekin aku pun kebanyakan kaler ijau (idok ler banyak bebeno tapi kira cukuplah kalau takat nak diulang pakai hehehe). Nanti senang nak gi kerja sarung ajer tudung tuh. Tak payah dah nak bega sana sinih. Hmmm aku nampak gemuk ngan kaler ijau kan??? Huhhh!

No comments: