"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

27 March 2009

Hehehe Hahaha

Akhirnya ada gak kegunaan earphone E71 aku nih. Syian dia dah berapa lama masih bersalut cantik ngan plastik dok dalam kotak. Hehehe kali nih merasa jugak dia dok dalam "bluberiti". Nak wat cemana kan tuan dia tak berapa nak bijak sebelum nih... hehehe :))

Tadaaa JunPyo pun dah dok dalam "bluberiti". Hahaha teman buat aku menghilangkan bosan dan stress sewaktu memandu. Kotlah tetiba kan korang nampak "bluberiti" plet nombor J** 154 dengan tuannya dok bercakap sensorang maka harap maklumlah yeak... aku bercakap dengan JunPyo sebenonya :D

No comments: