"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

25 March 2009

I'm on diet... hiks!

Hahaha macam tak sanggup ajer aku nak type tajuk entry tuh. Serius nih aku rasa macam nak kena start diet lah. Aku rasa macam aku dah terlebih makan maka dah terlebih berat badan!!! Arghhh tidakkk... takutnya nanti hilang kecomelan aku nih ;)

Boleh tak agaknya kalo aku nak kurus dengan kurangkan makan nasik ajer??? Boleh tak kalo aku kurangkan makan (huwaaa aku suka makan!) tapi tak mau bersenam??? Hahaha sadis btol ayat... nak kurus tapi tak mau bersenam! Nampak bebeno penyakit mandom dan malas menyerang :D

Nak wat cemana nih ek??? Arghhhhh...

3 comments:

sisdayen said...

hai..sis just nk share pngalaman..u nk kurus ye?try la usha blog sis..
alhmdulillah stkt ni, blom ade yg bjaya..

cHiQuE CoMeL said...

hola sisdayen...
erkkk blom ade yg berjaya??? huhuhu tuh yg lagik gerun tuh...

sisdayen said...

aiyo..silap taip..
sori ma...
huhu..belom ade yg belom penah berjaya....sng ckp, sume bjaya la...
hehe