"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

25 March 2009

Lawak lah pulak :))

Hmmm aku baru tahu... rupanya earphone enpon yang buat dengar radio tuh bley guna untuk jawab tepon yeak! Hmmm korang paham tak ayat aku??? Tak paham ek... arghhh abaikan! Cuma hmmm tetiba aku rasa macam orang budusss plak nih sebab dah kan main lama aku guna enpon canggih E71 ngan enpon tak berapa nak canggih 7373 aku tuh baru aku tau kegunaan earphone dia!!! Hahaha lawak bangang btol...

Selama nih aku ingatkan earphone tuh hanya bley guna buat dengar radio ngan lagu dari enpon ajer. Selama nih jugak kalo aku jawab enpon masa driving aku cuma pakai loudspeaker. Arghhh malu giler nih!!!

Hmmm tapi sekarang nih aku rasa tak budusss dah... hehehe kena letak earphone dalam "bluberiti" lepas nih. Hahaha kalo tidak memang dok dalam kotak ajerlah. Hahhh kot ada sesapa yang rasa nak kol sewaktu aku memandu tuh silakanlah... aku dah tau bley guna earphone... hahaha! Makasih yeak buat kawan yang bagitau aku kegunaan earphone tuh ;)

No comments: