"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 March 2009

Macam pelik???

Cuba korang tengok bebetul gambo pokok kat atas nih... ada nampak macam sesuatu yang pelik tak??? Hmmm gambo nih aku snap masa habih pekena mee bandung Muor kat tepi sungai tuh! Hmmm ngapa aku kata pelik??? Aku tak tau sebenonya tang mana satu batang pokok nih! Ada dua batang yang share satu dahan yang sama. Suami aku kata tuh akar pokok tapi ishhh ngapa akar pokok nih bley ke atas plak... bukan akar selalunya ke bawah ker??? Tatau lah...

Hmmm korang paham tak apa yang aku cerita nih??? Tak paham takpe lah... abaikan sajork! Tapi pokok nih macam unik lah... lepas aku ambik gambo nih ada plak dua tiga mamat motor pun dok perati dan bercakap menda yang sama... mana satu sebenonya batang pokok nih???

No comments: