"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

03 March 2009

Miss me huh???

Hmmm lama gilerrr aku tak updet blog kan??? Macam anak tiri dah blog aku nih. Kejap aku layan kejap lagik karang aku boo layan! Macam sibuk bebeno lah kunon... tadak masa!!! Hmmm korang rindu aku tak??? Hahaha soalan macam poyooo!

Kengkawan entah berapa ramai dok SMS, YM, tinggal komen kat blog dan tak ketinggalan jugak ada yang siap call bertanyakan apa dah jadik ngan blog aku nih??? Hmmm tak jadik apa pun sebenonya. Aku yang tak rajin... macam biasalah penyakit malas menyerang!!! Memang lah banyak aku nak bercerita tapi... niat tuh ada cuma jari jemari nih yang malas nak menaip. Hmmm...

Sebab lama tak updet blog makanya dah agak lewat jugak sebenonya nak ucapkan TAHNIAH kat Kieran Hot.FM ngan wife dia atas kelahiran baby boy mereka last Thursday (tapi aku awal lagik dah ucap tahniah thru SMS arituh). Congrats yeak Daddy Kieran... huhuhu :D

Semalam plak tetiba pepagi hari received call dari Kak Red. Ishhh amat jarang sekalik kakak diva tuh akan call aku (she SMSed me tapi aku yang tak mengecek enpon pagi tuh... sowie kak!). Rupanya hehehe tuh lah sebab dah lama bebeno tak layan blog makanya aku pun tak tau apa cerita kat blog Kak Red. Hmmm mencari ubat lipas rupanya... opsss racun lipas! Karang kalau bagi ubat mahu lagik sihat mihat lipasss ituh. Hmmm memang ramai orang cakap racun lipas CNI bagus tapi hehehe aku sendirik pun tak pernah guna. Sementelah hubby ngan Sirman pun berjiran ofis makanya tak susah lah nak membelikan Kak Red racun lipas tuh. Kira lepas nih Kak Red akan lebih bersemangat menyembur lipas lah yeak... hiks!

Lelain cerita nantilah aku sambung yeak... see penyakit malas dah datang!

No comments: