"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

20 March 2009

Nyum nyum nyum

Tau dak apa nih??? Iyer inilah sumi jelly!!! Hmmm ehhh ituh aku yang pangge sumi jelly tapi aku tatau lah korang pangge apa plak kan. Hok jenis yang nih dia ada nata de coco kat dalam jelly tuh. Aku suka nih... kalo beli memang aku sorang pun bley habiskan dan lagik kalo beli plak tuh tak mau yang peket kecik tapi aku akan terus beli yang peket paling besar!!! Tamak lah plak kan...

Tadik balik ajer keja mintak tolong hubby masakkan maggi mee. Hahaha macam teringin pulak. Tgk JunPyo makan ramen dalam episod berapa entah aku tak hengat macam besttt ajer. Ishhh JunPyo nyer pasal lah nih... aku makan maggi pun tadik macam bersemangat ajer. Siap bley slurppp slurppp lagik sebijon macam aksi JunPyo makan ramen (JP lagik dan lagik dan lagik!!!).

Hmmm tetiba rasa macam nak makan pisang lah plak...

No comments: