"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

29 March 2009

Petua langsing ;)

**Memakan yogurt setiap hari dan minum air mineral boleh membantu melangsingkan tubuh badan bagi wanita.**

Walaweeeyyy baru sat baca kat blog Adie petua nih. Bley langsing yeak kalo tetiap hari buat macam nih??? Best best... memang kebetulan petang nih nak shopping apalagasss nampak gaya kene borong yogurt nih!!! Sib baiklah aku jenis bley telan yogurt tuh...

Nih gara-gara nak kurus kononnya nih aku tetiba jadik pasif bila sebut makan! Apa dah jadik nih??? Mental aku nih kengkadang memang tak betul sket... penah dolu masa bujang punyalah aku rasa macam berisi asal setiap kali lepas makan aku akan jolok balik anak tekak muntahkan semula apa yang dah dimakan. Padahal masa tuh berat badan aku cuma 38 kgs. Gila kan??? Aku berenti buat macam tuh pun lepas terbaca satu artikel pasal bulimia. Takuttt sehhh... tanak aku jadik kurus keding macam tuh!

Sekarang nih berat badan aku memang konfem terlebih sudah (tapi masih lagik dalam BMI yang perfect!). Cuma hmmm memang bley nampak lah bulat tang pipi tang sana tang sinun. Arghhh asal jumpa orang yang dah lama tak jumpa then diorang tegur aku jadik macam... erkkk gemuk ker aku nih??? Tataulah... tapi aku rasa aku gemuk :(

No comments: