"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

24 March 2009

Senyum Upin & Ipin

Hmmm Kila kata aku kalo senyum macam Upin (kat gambo atas nih... yang mana satu Upin??? Sowie aku tak kenal dak kembar nih...). Hahaha ada ker patut??? Tak patut!!! Dia kata lagik aku kalo senyum macam muka kesian. Huhhh tak patut jugak!!! Hmmm tapi senyum muka kesian lagik okay kan dari senyum muka seposen... hehehe :D

Tapi Nizar nyer ayat lagik tak bley blahhh!!! Meh aku kopipes email dia semalam (oh yaaa kami memang ada buat loop kengkawan... jangan salah paham plak sebab Nizar bukan email kat aku sorang menda nih... Adie, Kila ngan Ika pun dapat gak email yang sama!) "tp senyum wati tu memang legend... memang org ingat sampai bila2.. sambil dia senyum sambil mata dia tgk muka kita.. huh.. rasa bersalah tetiba..." Hahaha memang kembang setaman perasan habih aku ngan ayat Nizar nih!!! Senyum kesian macam Kila cakap tetiba bertukar jadik senyum legend... memang eksen habih lah aku semalam wa cakap lu!

Hehehe biasalah kan aku memang sentiasa mengamalkan petua untuk awet muda. Kengkadang hati kat dalam menangis meronta pun tapi kat luar aku cuba senyum jugak. Aku kan pandai berlakon... lalalala. Hahaha oleh ituh meh lah kita sesama senyum selalu. Tak kan lah plak aku sorang ajer yang nak kelihatan muda... kan kan kan :D

Smile - Westlife

Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile

That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile


cHiQuE:
Wati dalam ayat tak bley blahhh Nizar tuh aku lah... kengkawan zaman skolah memang pangge aku Wati :D

No comments: