"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 March 2009

"Terror"nya dear!!!

Citer dah basi jugak sebenonya nih...

Last 28th February aku ikut hubby gi main bowling ngan kengkawan dia masa kat TM dolu. Hmmm memang sungguh tak malu menumpang orang main bowling!!! Mana tak nya semua yang datang bebudak TM tetiba hubby sorang plak ex-TM. Ikut sukatik hati ajer kan...

Hmmm aksi bakal juara :D

Diorang main dua games. Hmmm aku memang konfem tak bley main lah. Lama gila dah rasanya aku sangkut bola bowling! Hehehe dolu ada gak melayan tapi sejak ligamen wrist aku nih koyak terus tak main dah. Tak berani plak aku nak angkat menda berat sebab karang tangan nih sakit hmmm sendirik mau ingat!!!

Ehhh tak sangka memang hubby jadi juara!!! Hahaha dah lah menumpang bebudak TM belakang budak *toot* plak yang menang. Hmmm jangan ada yang makan hati sudah... Selalu hubby aku nih kalo main sendirik tak pernah lah plak jatuhan pin tuh banyak bebeno tapi kali nih wahhh makcik ikut bangga jugaklah!!! Chaiyok chaiyok...

Group photo sebelum memasing meninggalkan MV. Macam biasalah aku pun nak enterprem jugak... hehehe :D

No comments: