"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 March 2009

Yang Terlewatkan - Shiela On 7



Video credit to: http://www.youtube.com/user/konratshiga

Di mana kau selama ini
Bidadari yang ku nanti
Kenapa baru sekarang
Kita dipertemukan

Sesal kan tiada arti
Karna semua tlah terjadi
Kini kau tlah menjalani
Sisa hidup dengannya

Mungkin salahku melewatkanmu
Tak mencarimu sepenuh hati
Maafkan aku

Kesalahanku melewatkanmu
Hingga kau kini dengan yang lain
Maafkan aku

Tak berulang kembali
Kau tak akan terlewati
Segenap hati kucari
Di mana kau berada

Walau ku terlambat
Kau tetap yang terhebat
Melihatmu mendengarmu
Kau lah yang terhebat


cHiQuE:
Mendalam sungguh maksud tersurat dan tersirat lirik lagu nih kan... hmmm kalo dah terlewat tuh tak bley nak kata apa lah kan... tak dapek nak nolong!

4 comments:

Yang Terlewat said...

Saya pun suka lagu ni :)

cHiQuE CoMeL said...

yang terlewat,
hahaha awak suka lagu nih sbb awak pun terlewat jugak kan??? hehehe ;)

Yang Terlewat said...

Dulu saya terlampau awal, bila saya tunggu jadi terlewat pula.

Tak apa lah, orang kampung kata baik terlewat daripada tiada :)

cHiQuE CoMeL said...

yang terlewat,
alemak tetiba mcm sedey plak baca komen awak. xde plak lagu "terlampau awal" kan??? xpe nnt ada saya post entry... spesel utk awak ;)