"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

06 April 2009

Boys Over Flowers OST

Akhirnya selamat dah 30 buah lagu dipindahkan ke dalam E71. Yehaaa... sukanya!!! Banyak giler kan... tuh semua kira sekalik pukal dari OST Part 1 (13 songs), OST Part 2 (13 songs) sampailah OST F4 Special Edition (4 songs). Hehehe gilerrr :D

Hmmm memandangkan aku nih jenis manusia yang study memerlukan bunyi²an makanya lepas nih haruslah E71 aku tuh agak tersentap sket sebab harusss aku akan pasang OST tuh sepanjang waktu study. Hmmm kalo tak pasang kat E71 hehehe kiutilepi lah yang akan menjadi mangsa... muahahaha :))

Ehhh ada orang tak bley kan kalo study ada bunyik bising nih??? Aku okay jer tadak hal sebab kalo sunyi sepi lagik lah pala hotak aku nih akan terbang melayang entah ke mana. Biasalah manusia yang selalu layan blues macam aku nih memang gituh kot... imaginasi terlebih sudah!

Wokey habih citer BOF OST... kena pulun study nih!!!

No comments: