"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

02 April 2009

Mana cat baru???

Macam mandom ajer kan cat blog aku nih??? Hmmm aku tak kuasa a.k.a tak rajin nak cat baru. Lagipun aku kan mentel sket... kengkadang tengok blog orang lain kan main penuh ada ituh inih aku pun nak jugak tapi karang dah kasik mekap cecantik bila preview alemak aku plak pening! Makcik tak bley terima serabut sana sinih nih... sakit pala!

So buat masa nih kengkawan semua layan ajerlah blog aku yang cat tak berapa nak meriah sangat nih. Lagipun yang penting isi dalaman bukan semata gambaran luaran... ecehhh :))

Lagi satu... kalo korang perasan kat blog nih sekarang memanjanglahhh ada video klip ngan lirik lagu sekalik. Hmmm anggap saja sekarang nih musim aku melepaskan tekanan perasaan menggelabah puyuh tak tentu hala... buat masa nih korang layan ajerlah apa yang ada yeak. Jangan risau selalunya "penyakit" macam nih datang menyerang aku tak lama... hehehe :D

No comments: