"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

04 April 2009

Merendek Day 2

Huhhh harinih dating lagik...

Memula kengkunon nak dating kat UPM tapi memandangkan yang bley memunculkan diri cuma dua orang sajork (aku dan Nora) makanya kami geraklah bawak diri memasing ke Alamanda Putrajaya. Sampai jer lepak Secret Recipes tapi tadak WiFi lah plak kat situh - tak bley tenet maaa!!! So lepas memasing minum segelas Ice Lemon Tea kat SR maka kami bawak diri plak ke Black Canyon Coffee. First time aku masuk... okay bley tahan dan yang penting menu memang mengancam jiwa dan raga orang diet macam aku nih!!! Hahaha diet kunonnn...

Mine ;)

Hers ;)

Ours ;)

Mine oso - Strawberry Yogurt ;)

Pose comel sebelum makan sambil discussion :D

Hehehe Nora dah beli Aspire One!!! Nih konfem sebab tergoda ngan Aspire One aku kan??? Aku suka btol ngan dia punya (skrin 10") tapi besar sket dari aku punya (skrin 8.9"). Casing dia pun cun giler tapi Nora nih plak bley tergilakan kiutilepi aku. Huk alohhh apa kes nih??? Tukar nak??? Hahaha :))

Kami discuss (assignments and comprehensive exam's papers) sampai kul 2.30pm then memasing gerak membawa diri. Aku pun tak bley nak stay lelama (kalo tak bley jugak ajak Nora jenjalan ukur panjang Alamanda!) sebab dah ada appointment plak ngan orang bank pasal loan Lavender Terraces. Hmmm... lenkalik lah yeak Nora ;)

Hmmm sebenonya nih first time aku gi Alamanda sendirik. Macam biasalah kan kalo tempat baru then nak kena pegi sendirik memanglah aku agak menggelabah puyuh sket but KUDOS to me sebab aku rasa macam terer plak harinih. Tadak sesat barat pun... hmmm nampak gaya lenkalik bley pegi lagik nih... sendirik :D

Oh yaaa... Nora pun ada cerita yang lebih kurang sama kat sinih ;)

3 comments:

nouryssa said...

Chique..

Dah 2-3 kali cuba komen masih tak berjaya.Alohhhh...

Major Dear cakap kalau mcm ni kita 2orang ni tukar je laaa..hahahha

TQ daun keladi banjer yeak..murah rezeki Chique Comel...

cHiQuE CoMeL said...

hahaha barter??? saya tgk aspire one awak tuh mcm macho lagik dr saya punya nih!!! arghhhhh sabo chik sabo...

nouryssa said...

Saya sukakan awak punya sebab sungguh cute macam tuannya..hihi..

Tapi takde bluetooth..xmolaa..nnt ada duit sket beli kaler maroon laaa...yang kecik ni kasik kat adik Nora yang kat Uitm tu...muahahhaha