"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

03 August 2009

Antara dua... arghhh!!!

Aku kena buat pilihan nih. Tak tau mana satu nak pilih. Yang tuh sayang. Yang nih pun sayang jugak. Dah lah tak lama jer lagik nih... adehhh!!! Sakit pala aku dibuatnya. Kira macam diluah mati akal... ditelan mati katak... muahahaha ampunnn Karam Singh Walia :))

Tolonglahhh cemana nak buat nih yeak??? Kena baling syiling nih nampak gayanya. Kalo kepala aku amik pilihan pertama dan kalo ekor amik plak pilihan kedua. Boleh jugak kan??? Lama dah tak men baling² syiling nih...

Arghhh aku nak pilih mana satu sebenarnya nih??? Nak pilih Michael Owen yang sekarang nih main ngan Manchester United FC (aku dah lama gilakan mamat nih weiii) atau nak pilih Liverpool FC yang dah memang sah² seteru MUFC tuh??? Bley tak kalo aku nak dedua sekalik??? Tak reti nak pilih plak nih... #:-S

cHiQuE:
Korang pikir aku nak pilih amenda??? Hahaha jangan mare yeak ;))

No comments: