"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

27 August 2009

Buhsan plus mengantuk (:|

Hmmm harinih kat ofis macam buhsannn gilosss (walaupun aku terasa comel datang keja ngan Tudung Murni yang baru dibeli semalam) plus mengantukkk jugak (tido lewat sket masak lauk untuk sahur). Adehhh aku nih dah lah spesis tak bley tak cukup tido nanti mulalah kepala wenggg semacam jer. Hmmm macam ada tanda² nak bantai tido jer lunch break nanti huhuhu :D

Penat semalam baru terasa agaknya nih. Apa aku bikin semalam??? Hahaha nanti² lah baru cerita... bukan takat cerita tapi aku nak buat promosi sekalik nih ;)

No comments: