"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

15 August 2009

Gambo konvo yang *toot*

Tengahari tadik gi pulangkan jubah kat UPM. Pastuh gi ambik gambo konvo ngan transkrip sekalik. Hmmm rasa tak puas hati sungguh nih!!! Gambo konvo hok photographer UPM ambik tuh sungguh *toot*. Tak suka btol aku weiii ngan gambo tuh. Hubby kata dah rupa macam hantu gigi... hmmm hantu gigi tuh cemana rupa ekkk??? Macam rupa gambo konvo aku lah tuh agaknya kot... arghhh!!! Hmmm memang ada harapan kena koyak atau bakar ajer lah gambo tuh. Sungguhhh tak suka!!! Tak mau tengok langsung lah...

Kiranya korang tatap ajerlah gambo konvo yang ambik pakai kamera aku nih yeak. Nanti gambo kat studio dah siap aku post lah gambo hok tuh untuk tatapan korang semua. Layan yang tuh ajerlah. Kiranya kali nih takde gambo ambik skrol lah... aku sendirik tengok pun rasa sakit jiwa plus sakit hati. Mencikkk!!!

Sib baik lah aku tak bayo photographer untuk ambik gambo masa konvo arituh kan. Idok kalu kecewa tahap gaban aku dibuatnya kot keluar gambo yang macam photographer UPM ambik nih. Hmmm kalo bley tengok gambo dulu sebelum bayo tadik memang konfem aku tak beli... aiseyyy sakit hati nih!!! Huhuhu tetiba hanginnn plak ngan gambo tuh :((

cHiQuE:
Kira gambo Konvo 2000 UUM dolu yang aku rasa buruksss ituh lebih cun melecun dari gambo Konvo 2009 UPM nih (terasa macam hantu gigi... erkkk???). Hmmm tak dapek nak nolong! Malas pikir lahhh...

2 comments:

zeti said...

congrats chique!!
kdg2 photographer yg diaorg sediakan ni x amatur kan.. sukati je amik gmbr.. zt pun penah kene camni gak.. tp nk buat camne, da byr kene la amik.. huhuhu..

cHiQuE CoMeL said...

zeti - yea lah... kot yea pun nak ambik gambo org tuh cubalah fokus cecantik inih tidak men ikut dan jer... dahlah once in a lifetime... frust gilosss wooo :((