"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

15 August 2009

G.I.Joe : The Rise of Cobra

Watched this movie after settled everything at UPM. Movie kul 5.30 petang tapi tiba kat Sunway Pyramid awal gilosss. Gi makan Ice Kimo dulu lah kan. Hmmm takde eskrem mahal pun harinih. Pastuh gi foodcourt JJ plak... hubby makan nasik. Aku??? Takde selera nak makan sebab hati terluka gambo konvo tak cantikkk pun :(

Lepas makan semua baru gi tengok movie nih. Best wooo!!! Kira cukup puas hati jantung peparu limpa dan yang sewaktu dengannya lah. Bukan macam masa tengok citer Harry Potter harituh arghhh sungguh jiwa kacau aku dibuatnya. Idok kalu takkan lah masa tengok Harry Potter tuh aku bley bantai tido yea tak??? Huhuhu jangan terasa hati yeak peminat Harry Potter sebab aku memang tak minat langsung citer tuh :D

Habih movie layannn diri window shooping sajork. Usha sandal Crocs plak. Adehhh macam teringinnn lahhh plak... bawak bersabar tunggu ujung bulan yeak. Dah puas hati layan Crocs maka... tak reti² nak balik umah??? Jommm balikkk!!!

No comments: