"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

18 August 2009

Narnia Nur Islam

Haluuu...

Nama penuh saya macam kat atas tuh tapi mommy pangge saya Coca. Badan saya memang besar tapi umur saya baru empat bulan. Nama panjang tuh daddy saya yang bagi sebab daddy kata saya sungguh nakal pakai nama Coca tuh so daddy ajer yang pangge saya Narnia. Daddy kata ikut petua orang dolu² tukar nama nih nanti bley jadik baik...

Saya memang suka panjat² dan tarik² langsir. Langsir mommy banyak yang dah tersangkut benangnya saya tarik. Pokok bunga mommy atas rak kasut pun banyak dah takde daun sebab saya patahkan. Tikar buat alas meja makan pun selalu saya cakar buat tajamkan kuku. Mommy tak marah sangat cuma asyikkk jerit² marah saya tapi daddy ajer yang selalu jentik telinga saya. Daddy sungguh garang :(

Saya dah pandai panjat meja makan sekarang. Harituh saya main spek mata daddy atas meja makan. Habis bercalar tangkai spek mata mahal tuh hahaha. Selalu kalo kena marah mommy akan kurung saya dalam sangkar. Saya tak suka duduk dalam tuh tapi sebab saya sangat nakal maka mommy kata saya harusss grounded.

Sebelum nih saya ada adik bradik lain nama Iwot tapi mommy ngan daddy dah hantar Iwot balik umah mama. Mommy kata saya sangat nakal tak hengat donia kalo ada kawan. Itu yang sekarang nih saya sekor ajer anak mommy dan daddy. Sangkar tuh pun dah tak payah kongsi. Makanan ngan susu pun mommy ngan daddy buat untuk saya sekor jer sekarang. Daddy pun dah tak payah nak buang najis banyak sangat sekarang nih :D

Okaylah nanti saya cerita lagik... daaaaa!

No comments: