"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

12 August 2009

Nge"sodagembira" @ Waroeng Penyet

Last Sunday aku ngan hubby beserta Kila dan family bawak abang Zizan jambu lepak Waroeng Penyet @ The Curve.

Muka suci murni sebelum melantak ayam penyet ;)

Kemain abang jambu tuh bersemangat datang sinih nak merasa ayam penyet plus soda gembira so untuk tidak menghampakan nafsu makan abang jambu tuh makanya kami beramai-ramai gerak lah ke The Curve. Memula dah gi Restoran Ayam Penyet kat Sunway Mentari tuh tapi sebab situh tadak soda gembira dan jus alpukat makanya kami tukar port lah ;)

Macam biasa lah kan aku kalo dah dapat makan ayam goreng memang lupa diri dan lupa kengkawan. Ayam bahagian Kila yang tak habih pun aku bedal ngan alasan tak baik membazir lagipun Kila dah kuar duit belanja makan tuh. Makasih Kila :D

So next??? Hmmm nantilah tunggu bebila kengkawan lain free... pasnih plan gi stimbot yokkk!!! Makan makan makan :D

No comments: