"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

22 September 2009

AidilFitri (Part 4)

AidilFitri Day 3

Harinih plan gi jenjalan beraya ke Kemunting. Inih semua rancangan Kak Maiza lah sementelah ramai yang berkumpul kat area Kuala Kangsar - Taiping - Kemunting. Seronok gak dapat gi beraya ngan kengkawan. Last aku konvoi gi beraya ngan kengkawan bila yeak??? Hmmm pernah ker??? Rasanya masa form 4 atau form 5 dolu jer kot... entah tak hengat!!!

Persinggahan 1 - umah Zurina

Persinggahan 2 - umah nenek mertua Rizuan

Persinggahan 3 - depan pagar MCKK
(dah 7 tahun kawin ngan orang Kuale ini baru pestime pegang pagar MCKK)

Persinggahan 4 - sawah padi tepi jalan besar Kuala Kangsar - Gerik :D
(dah 7 tahun kawin ngan orang Kuale ini baru pestime jugak ambik gambo kat sawah depan umah mertua... bley gituh???)

Persinggahan 5 - umah mertua lorrr!!!
(umah kat belakang tuh lah umah mertua aku... tepi jalan besar ajer kalo dari Kuala Kangsar nak ke Gerik)

Raya ketiga nih penat sketlah sebab banyak jenjalan. Balik dari Kemunting terus pegi umah sepupu hubby kat (mana ekkk??? lupa plak). Pastuh singgah umah mak sedara hubby kat Sayong plak. Pastuh barulah balik umah...

No comments: