"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 September 2009

Am now Ms Crocs :D

Malindi Leopard Gold / Black

Audrey (tatau apa kaler nih)

Hehehe gambo kaki ngan kasut pun nak tayang kan... macam dah takde citer lain. Bukan hapa nanti manjang aku citer makan makan makan korang jugak yang makan hati so buat masa nih berenti dulu citer makan makan makan dan kita citer kasut yeak ;)

Hok Malindi Leopard tuh dah siap pakai gi ofis on Thursday. Punyalah tak sesabar nak tayang kat kengkawan. Hahaha blagaksss gituh!!! Manakala hok Audrey baru jer Jumaat harituh pakai gi jenjalan buka puasa kat MidValley. Hmmm sebenonya Audrey tuh ada reben besar kaler ijau tapi entah cemana harituh tengah jenjalan putus lah plak. Itu yang aku tukar pakai ngan bunga oren tuh. Macam comel kan???

cHiQuE:
Nampak gaya raya tahun nih melaram baju kurung ngan Crocs ajerlah :D

No comments: