"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

03 September 2009

Arghhh sungguh tensi!!!

Harinih ada surveillance audit kat ofis. Boss Kecik bley cuti lah plak (halfday katanya!). Sorang lagik klik tak datang keja dah berapa hari nih. Semalam texted katanya akan masuk keja harinih sebab kena kuarantin akibat last wiken gi cuti² Bali tapi sejak pagi tadik masih blom muncul² jugak. Adehhh aku dah macam macai dok jawab telefon jer harinih... hanginnn btol!!!

Sabar sabar... sib baik aku puasa harinih. Hmmm dari pikir menda² tak betul kat ofis nih ada baik aku rasa kalo pikir nak berbuka puasa apa petang nanti. Hmmm nak berbuka puasa apa harinih yeak??? Murtabak ayam sudah! Pulut panggang ikan sudah! Tauhu cedok sudah! Sate ayam sudah! Apam kukus tetiap hari pun sudah! Bubur sumsum sudah! Hmmm lagik??? Adehhh malasss pikir plak... hubby jer yang pikirkan lah :D

No comments: