"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

28 September 2009

Bekerja selepas beraya :(

Harinih dah start keja!!! Adoyaiii macam malasss tahap gaban. Tuh pasal agaknya memang tak sesuwei kalo bercuti lelama nih. Mood raya masih menguasai diri. Cemana nak buat yeak??? Takkan nak kena bawak ketupat, lemang ngan rendang datang ofis kot. Bagi mood raya kat ofis jugak lah kengkunonnya :D

Harinih aku dah start puasa semula. Maklumlah seminggu beraya harituh dah melantak kemain sakan makanya tak reti² nak turunkan berat badan semula??? Korang konfem tak caya kan??? Hahaha serius nih aku puasa sebulan turunnya takat sekilo jer tapi raya seminggu bley naik sampai tiga kilo. Pelik tapi benar nih lebih² lagik kalo balik Kluang (kampung sendirik lor!) memang kejanya nak makannn sajork. Nak salahkan sapa sebenonya nih??? Nak salahkan ayah ngan emak yang manjang melayan selera makan anak² atau nak salahkan diri sendirik yang tak kuat iman asyik nak makannn sajork??? Hmmm sendirik makan pengat maka sendirik mau ingat ;))

No comments: