"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

28 September 2009

Cat baru... baru raya???

Hmmm mementang musim raya kemain kengkawan dok mengecat rumah (blog ler tuh!) memasing yeak. Masuk umah Adie hamboiii dah cat kaler baru. Cantikkk :D

Umah aku??? Hmmm tuh lah masalah ngan aku nih. Dasar pemalasss!!! Tak rajin btol aku nak mengecat baru padahal harituh hubby beriyer dok menolong. Lagipun aku nih memang spesis tak suka kalo dah tetiap hari tengok menda yang sama tetiba menda tuh berubah. Nanti rasa macam ada sesuatu yang terbuku di hati gituh... ecehhh!!!

Lagipun kewl apa cat umah aku nih??? Bukan ker bley tenang mata dan jiwa??? Hmmm orang lain aku tak tau lah tapi kalo diri sendirik nih memang rasa dah okay sesangat lah. Aku kan tak suka serabut² nih so dapat cat umah sesimple yang boleh pun aku rasa dah cukup puas hati. Tunggulah bebila tetiba datang mood rajin baru aku tukar cat baru yeak...

1 comment:

*adie* said...

biru tetap menawan kalbu! hehehe.... jangan la jeles rumah baru saya tu kak tie oi!